نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
انسداد در مذاکره یووه با آژاکس بر سر ده‌ لیخت

انسداد در مذاکره یووه با آژاکس بر سر ده‌ لیخت

 

داستان جذب مدافع 20 ساله آژاکس توسط یووه برخلاف پیش‌بینی‌ها، از سمت باشگاه هلندی با مشکل روبه رو شده است.

 

آنطور که در خبرها آمده؛ باشگاه آژاکس خواهان مبلغ 87 میلیون یورو برای واگذاری ماتیاس ده‌لیخت به یووونتوس است؛ مبلغی که مورد تأیید سران یووه نبوده و در مقابل تقاضای تخفیف 20 میلیون یورویی را مطرح کرده‌اند.

 

با اینکه صحبت‌هایی مبنی بر اتمام توافق یووه و ده‌لیخت بر سر مبلغ 67 میلیون به اضافه 13 میلیون پاداش بیان شده اما Sky Sport تأییده کرده که شب گذشته مبالغی همچون 55 میلیون به اضافه 10 میلیون یورو نیز در بسته پیشنهادی قرار داشته است.

 

با این حال سران باشگاه آژاکس تاکنون از موضع خود کوتاه نیامده‌اند و با مقایسه ده لیخت با ویرجیل فن‌دایک معتقدند ارزش این مدافع 19 ساله به مراتب بیشتر از فن‌دایک است که در سال 2018 با مبلغ 84 میلیون یورو به عنوان گرانقیمت‌ترین مدافع جهان راهی لیورپول شد.

 

علی‌رغم تمام موانع پیش‌ آمده در خصوص مبلغ مورد مناقشه میان آژاکس و یووه، رومئو آگرستی خبرنگار ایتالیایی Goal کماکان معتقد است این جوان هلندی بالاخره راهی تورین خواهد شد، اگرچه هنوز نتوانسته صاحبان باشگاه فعلی خود را به این انتقال راضی کند.

 

گفتنی است تا پیش از آغاز مذاکرات رسمی مسئولان یوونتوس و آژاکس، رسانه‌ها از توافق بانوی‌پیر با این بازیکن و مینو رایولا، مدیر برنامه‌هایش خبر داده بودند و این انتقال را با مبلغی در حدود 150 میلیون یورو (به عنوان حق فسخ قرارداد و بند آزادسازی) به همراه حقوق 12 میلیون یورو برای هر سال و قراردادی 5 ساله (تا سال 2024) قریب‌الوقوع می‌دانستند. مطابق این گزارش، قرار بود باشگاه آژاکس آمستردام نیز از این انتقال چیزی در حدود 65 الی 70 میلیون یورو به دست بیاورد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: